Geoblog.pl    zarazwracam    Podróże    Kostaryka, Meksyk 2021_ wersja robocza    La Fortuna - dzień drugi
2021

La Fortuna - dzień drugi

Kostaryka
Kostaryka, La Fortuna

Dzisiaj całodniowa wycieczka po przepięknej okolicy La Fortuna, nazwa miejscowości pochodzi od pięknego wodospadu. Aby go zobaczyć trzeba kupić wejściówkę do Parku Narodowego, sam wodospad robi ogromne wrażenie, w jego pobliżu można też popływać co oczywiście uczyniłam :) Następnie jedziemy coś zjeść, po drodze kierowca zatrzymuje się w miejscu gdzie można zobaczyć leniwce i jest! jeden śpi wysoko na czubku drzewa, trudno go dostrzec bo one potrafią się dobrze maskować. Jedziemy dalej, po drodze znowu przystanek i znowu leniwiec, ten także wysoko śpi, cóż już taka ich natura. Zatrzymujemy się w lokalnym barze i zamawiamy typową regionalną potrawę Casado, na talerzu podany jest ryż z mięsem lub rybą do wyboru, do tego czerwona fasolka plus sałatka oraz pieczony banan - pyszne, bardzo dobrze doprawione, oczywiście całość pipijamy lokalnym piwem Imperial.